اطلس دانلود

اطلس دانلود

بنام خداوند نیکی ها به سایت " اطلس " خوش آمدید. از اینکه سایت ما را جهت بازدید انتخاب نمودید سپاسگزاریم . سایت" اطلس " مجموعه ای انبوهی از فایلها و برنامه ها ،کتابها و وییوهای کمیاب آموزشی-کاربردی موبایل و کامپیوتراست، که بیشتر آنها توسط تیم فنی سایت ، تست و جهت دانلود بر روی سرورهای پرسرعت سایت قرار گرفته اند. اگر محتوای یک مطلب یا ترجمه آن ایرادی داشت می توانید شما نیز در این روند سهیم باشید و در ویرایش آن با دیدگاه ها و نظرات خود ما را یاری فرمایید . جهت پشتیبانی و پاسخگویی به سوالات و رفع اشکالات فنی ترجیحا ابتدا به واحد پاسخگویی تلگرام مراجعه ودر صورت اهمیت موضوع شماره همراه خود را ارسال فرمایید تا تیم اطلس در اسرع وقت با شما تماس برقرار کند. با سپاس - واحد پشتیبانی و فروش اطلس ( AtlasoneDownload Support Team )

اشتراک در خبرنامه

جهت عضویت در خبرنامه لطفا ایمیل خود را ثبت نمائید

Captcha

آمار بازدید

  • بازدید امروز : 82
  • بازدید دیروز : 174
  • بازدید کل : 264334

فیلم هایی که باید بیش از یک بار دیده شوند


فیلم هایی که باید بیش از یک بار دیده شوند

فیلم هایی که باید بیش از یک بار دیده شوند

اگر اولین بار متوجه موضوع نشدید، دوباره و دوباره تلاش کنید. این جمله درباره فیلم ها نیز صدق می کند. اگر یک فیلم را بیش از یکبار ببینید می توانید به جزئیاتی پی ببرید که معنایی جدید به کل آن می دهد. یا حداقل بخشی از شک و تردید هایتان را از بین می برد. همه فیلم ها چنین ویژگی را ندارند و برای همین امروز می خواهم لیستی از این نوع فیلم ها را در اختیارتان قرار دهم. امیدوارم شما هم در بخش کامنت ها به من و دیگر دوستانی که این مقاله را مطالعه می کنند چند مورد مشابه پیشنهاد دهید.

(Pi ( 1998

اگر اهل ریاضیات نیستید دلیل نمی شود که از این اثر فوق العاده پیچیده آرنوفسکی خوشتان نیاید. فیلم درباره یک ریاضی دادن است که غرق در اعداد است. و البته حتی اگر حسابتان قوی هم باشد دلیل نمی شود این فیلم را کامل درک کنید. دلیلش این است که تم پیچیده این فیلم فراتر از دنباله فیبوناچی است.

(Memento ( 2000

اگر سریال سنفیلد را دیده باشید در یکی از اپیزودهایش همه چیز برعکس پیش می رود یعنی از آخر به اول. حالا همان اپیزود را به خاطر بیاورید اما با پیچیدگی فوق العاده بیشتر و یک قتل. به لطف پایان بی نظیر و داستان هوشمندانه، فیلم اسرار آمیز غیر خطی کریستوفر نولان تبدیل به یکی از بهترین فیلم های گیج گننده تاریخ سینما شد.

(Primer ( 2004

تا قبل از اینکه Primer به میان بیاید تمام فیلم هایی که درباره سفر در زمان ساخته می شد بسیار ساده بودند اما این فیلم باعث می شود به سراغ کتاب فیزیک بروید. مهم نیست چند بار این فیلم را دیده ایم اما هنوز نتوانسته ایم تمام اتفاقاتی که در آن می افتد را درک کنیم.

(Mulholland Drive ( 2001

اگر از طرفداران فیلم های دیوید لینچ باشید می دانید فیلم های او بسیار پیچیده است و به دنبال معنای معنا. هر بار که Mulholland Drive را می بینید متوجه تصویری مخفی و تفسیری جدید می شوید. Mulholland Drive مثال کاملی است لایه های پیازی یک فیلم. شاید صحنه به صحنه آن نیاز به رمزگشایی داشته باشد و در غیر اینصورت برایتان هیچ معنایی نخواهد داشت.

(۲۰۰۱: A Space Odyssey ( 1968

بیشتر علاقه مندان به سینما و فیلم بر این عقیده هستند که کوبریک یک نابغه واقعی است. اما توضیح ۲۰۰۱: A Space Odyssey حتی با تجربه ترین بیننده ها را نیز درمانده می کند.

(Cloud Atlas ( 2012

فقط با فکر کردن به این اقتباس از رمان دیوید میشلز سرمان گیج می رود. روایت های متقاطع، پرش از یک مکان به مکانی دیگر و رابطه گیج کننده کاراکترها این فیلم را تبدیل به پازلی فوق العاده کرده که حل کردنش ساده نیست.

(The Prestige ( 2006

می دانیم که یک جادوگر باید گیجمان کند. اما این فیلم خوش ساخت و دلهره آور شما را وارد داستانی می کند که مات و مبهوت می شوید. اگر به دنبال فیلمی هستید که رمز و رازش سر راست باشد The Prestige آن فیلم نیست. چند بار این فیلم را ببینید و شاید برخی از سوالاتتان جواب داده شود!

(Donnie Darko ( 2001

در ظاهر، Donnie Darko را می توان فیلمی دید که به روایت داستان نوجوانی پریشان می پردازد که توهم دیدن خرگوشی بزرگ را دارد. اما وقتی جدی تر نگاهش کنید این فیلم به عمق می رود. خود را آماده کنید که بپرسید همه اینها به چه معنا است؟

(The Fountain ( 2006

The Fountain از آن دسته فیلم هایی نیست که وقتی مشغول انجام کارهای روزمره هستید پخشش کنید و با یک نیم نگاه کل داستان را متوجه شوید. فیلمی که در ظاهر داستانی عاشقانه می آید در واقع سفری فکری است که باید ساعت ها وقت بگذارید تا متوجه شوید چه اتفاقی افتاده.

(Inception ( 2010

باز هم نولان با یکی دیگر از فیلم هایش کاری می کند از مغزمان کار بکشیم. Inception بدون شک یکی از آن فیلم هایی است که باعث می شود پیوسته با خود یا دوستانتان در پی توضیح برایش باشید. صحنه پایانی فیلم مسلما یکی از بحث برانگیزترین نقاط آن است.

(Synecdoche, New York ( 2008

چارلی کافمن در فیلم Adaptation از ساختار داستان سرایی استفاده کرده بود. اما هنگام نوشتن و کارگردانی Synecdoche, New York از واقعیت های متناوب استفاده کرد. در اوایل فیلم کمی به فکر می روید اما با ادامه شاید فریاد بزنید اینجا چه خبر است؟!

  انتشار : ۲۴ اسفند ۱۳۹۶               تعداد بازدید : 173

برچسب های مهم

تمامی حقوق سايت اطلس دانلود، محفوظ است. کپی برداری به هر نحو از محتوای سايت طبق شرع و قانون مجاز نمی باشد و بر اساس ماده 12 قانون جرايم رايانه ای پيگرد قانونی دارد.طراحی سایت توسط تیم توسعه اطلسCopyright ©2016-2020

فید خبر خوان    نقشه سایت    تماس با ما