اطلس دانلود

اطلس دانلود

بنام خداوند نیکی ها به سایت " اطلس " خوش آمدید. از اینکه سایت ما را جهت بازدید انتخاب نمودید سپاسگزاریم . سایت" اطلس " مجموعه ای انبوهی از فایلها و برنامه ها ،کتابها و وییوهای کمیاب آموزشی-کاربردی موبایل و کامپیوتراست، که بیشتر آنها توسط تیم فنی سایت ، تست و جهت دانلود بر روی سرورهای پرسرعت سایت قرار گرفته اند. اگر محتوای یک مطلب یا ترجمه آن ایرادی داشت می توانید شما نیز در این روند سهیم باشید و در ویرایش آن با دیدگاه ها و نظرات خود ما را یاری فرمایید . جهت پشتیبانی و پاسخگویی به سوالات و رفع اشکالات فنی ترجیحا ابتدا به واحد پاسخگویی تلگرام مراجعه ودر صورت اهمیت موضوع شماره همراه خود را ارسال فرمایید تا تیم اطلس در اسرع وقت با شما تماس برقرار کند. با سپاس - واحد پشتیبانی و فروش اطلس ( AtlasoneDownload Support Team )

اشتراک در خبرنامه

جهت عضویت در خبرنامه لطفا ایمیل خود را ثبت نمائید

Captcha

آمار بازدید

  • بازدید امروز : 33
  • بازدید دیروز : 126
  • بازدید کل : 264411

کشفیاتی که دنیا را شگفت زده کرد


کشفیاتی که دنیا را شگفت زده کرد

کشفیاتی که دنیا را شگفت زده کرد

از ویژگی های منحصر به فرد علم راکد نبودن آن است. هر روز فرصت های جدیدی برای به وقوع پیوستن کشفیات جدید پیش می آید. کشفیاتی که شاید انسان ها هیچوقت تصورش را هم نمی کردند. بدونیم شما را با چند نمونه از این کشفیات شگفت انگیز آشنا می کند.

کشفیات

مغز دایناسور

کمتر کسی می توانست حدس بزند که این سنگ کوچک کشف شده در سال ۲۰۰۴ در شهر ساسکس انگلیس فسیل مغز دایناسور است. قدمت ان ۱۳۳ میلیون سال است و دانشمندان با کمک میکروسکوپ های خاص توانسته اند بفهمند که مغز قدیمی ترین موجود زنده روی کره زمین به چه شکل است.

کشفیات

بقایای قدیمی ترین انسان کره زمین

استخوان های اسکلت استرالوپیتکوس در سال ۲۰۱۷ به نمایش گذاشته شد. قدمت آن ۳ میلیون سال است و جالب است که هنوز هم هیچ آسیبی ندیده است. دانشمندان از بازسازی مجدد آن متوجه شده اند که استرالوپیتکوس شباهت زیادی به اسکلت انسان های مدرن دارد. دانشمندان آن را در داخل غاری در آفریقای جنوبی کشف کردند و به گفته آن ها این اسکلت متعلق به دختری است که از روی صخره سقوط کرده است.

کشفیات

بومیان آمریکا ۲۵۰۰ سال پیش دندان های خود را تزئین می کردند

همانطور که می بینید ظاهرا نگین زدن به دندان ها ایده زیاد جدیدی نیست. در اسکلت جمجمه مردی متعلق به بومیان جنوب آمریکای شمالی دندان ها با سنگ تزئین شده اند.

کشفیات

مومیایی داخل مجسمه بودا

با اسکن کردن مجسمه بودا دریافته اند که داخل این مجسمه مومیایی راهب بودایی به نام (لیو کوان) جای گذاری شده است که بین قرن های ۱۱ و ۱۲ زندگی می کرده است.

کشفیات

سنگ ۳ شاخه

جان جی ویلیامز این سنگ را در سال ۱۹۹۸ کشف کرد و بعد از انجام مطالعاتی روی آن دریافت که این ۳ شاخه به سنگ چسبانده نشده اند بلکه بخشی از خود سنگ هستند. به اعتقاد جان این دستگاه ساخته دست انسان های متمدن صاحب تکنولوژی است و مکان کشف آن را تا به حال به کسی نگفته است.

  انتشار : ۲۴ اسفند ۱۳۹۶               تعداد بازدید : 105

برچسب های مهم

تمامی حقوق سايت اطلس دانلود، محفوظ است. کپی برداری به هر نحو از محتوای سايت طبق شرع و قانون مجاز نمی باشد و بر اساس ماده 12 قانون جرايم رايانه ای پيگرد قانونی دارد.طراحی سایت توسط تیم توسعه اطلسCopyright ©2016-2020

فید خبر خوان    نقشه سایت    تماس با ما