اطلس دانلود

اطلس دانلود

بنام خداوند نیکی ها به سایت " اطلس " خوش آمدید. از اینکه سایت ما را جهت بازدید انتخاب نمودید سپاسگزاریم . سایت" اطلس " مجموعه ای انبوهی از فایلها و برنامه ها ،کتابها و وییوهای کمیاب آموزشی-کاربردی موبایل و کامپیوتراست، که بیشتر آنها توسط تیم فنی سایت ، تست و جهت دانلود بر روی سرورهای پرسرعت سایت قرار گرفته اند. اگر محتوای یک مطلب یا ترجمه آن ایرادی داشت می توانید شما نیز در این روند سهیم باشید و در ویرایش آن با دیدگاه ها و نظرات خود ما را یاری فرمایید . جهت پشتیبانی و پاسخگویی به سوالات و رفع اشکالات فنی ترجیحا ابتدا به واحد پاسخگویی تلگرام مراجعه ودر صورت اهمیت موضوع شماره همراه خود را ارسال فرمایید تا تیم اطلس در اسرع وقت با شما تماس برقرار کند. با سپاس - واحد پشتیبانی و فروش اطلس ( AtlasoneDownload Support Team )

اشتراک در خبرنامه

جهت عضویت در خبرنامه لطفا ایمیل خود را ثبت نمائید

Captcha

آمار بازدید

  • بازدید امروز : 69
  • بازدید دیروز : 174
  • بازدید کل : 264321

داستان فقر تا ثروت بازیگران معروف


داستان فقر تا ثروت بازیگران معروف

داستان فقر تا ثروت بازیگران معروف

اگر فکر می کنید بازیگران معروف و موفق از همان ابتدا با پول و شهرت به دنیا آمده اند سخت در اشتباهید. بسیاری از بازیگران معروفی که اکنون می شناسیم سختی های زیادی را تحمل کرده اند تا بتوانند به جایگاه امروز برسند. داستان این بازیگران معروف ثابت می کند که با تلاش هر رویایی به حقیقت می پیوندد.

هیلاری سوانک

بازیگران معروف

هیلاری سوانک قبل از بازی در فیلم دختر میلیون دلاری و برنده شدن جایزه اسکار مشکلات فقر و بی پولی زیادی را تحمل کرده است. پدر سوانک مادرش را ترک کرد و او ۳ فرزند را به تنهایی بزرگ کرد. وقتی مادرش بیکار شد تصمیم گرفتند به کالیفرنیا بروند و مجبور شدند تا زمانی که بتوانند آپارتمانی فراهم کنند در ماشین زندگی کنند و برای اداره امورات زندگی کارهای سختی انجام دهند. امروزه سوانک میلیون ها دلار دارایی دارد.

سارا جسیکا پارکر

بازیگران معروف

سارا سال ها قبل از این که ستاره سریال های تلویزیونی شود زندگی سختی را با خانواده اش می گذرانده است. سارا می گوید: زندگی فقیرانه را به خاطر می آورم. گاهی اوقات برق نداشتیم. گاهی اوقات خبری از جشن کریسمس و جشن تولد نبود. توانایی پرداخت مالیات یا قبض تلفن را نداشتیم. اما اکنون این بازیگر موفق از گذشته سیاهش فرار کرده و دارایی او بیش از ۹۰ میلیون دلار است.

دمی مور

بازیگران معروف

این بازیگر موفق کودکی چندان خوبی نداشته است. دمی مور در کودکی با یک مادر معتاد و ناپدری زندگی می کرده است. او در ۱۶ سالگی تصمیم می گیرد وارد صنعت مد شود و بعد از تلاش های فراوان به دارایی ۱۵۰ میلیون دلار می رسد.

جیم کری

بازیگران هالیوود

در گذشته این بازیگر کمدی و سرگرم کننده دلیلی برای خندیدن و شاد بودن وجود نداشته است. خانواده جیم کری زندگی خوبی داشتند تا زمانی که پدرش خانه اش را از دست می دهد و مجبور می شوند در یک ون زندگی کنند. جیم برای کمک و حمایت از خانواده به شغل نگهبانی و مامور امنیتی می پردازد اما بعدها وارد عرصه سینمای کمدی می شود و هم اکنون ارزش دارایی های او ۱۵۰ میلیون دلار است.

لئوناردو دیکاپریو

بازیگران هالیوود

لئوناردو در فیلم تایتانیک می گوید: من پادشاه دنیا هستم. اکنون او پادشاه قلب میلیون ها نفر است. اما کسی نمی داند که بعضی از نقش های او به زندگی واقعی او برمی گردد. مثل فیلم تایتانیک یا گرگ وال استریت. لئوناردو در منطقه ای زندگی می کرده که فقر، خشونت و اعتیاد بیداد می کرد. اما هم اکنون ارزش دارایی های او ۲۴۵ میلیون دلار است.

تام کروز

بازیگران هالیوود

پدر و مادر تام کروز در ۱۱ سالگی جدا شدند و مادر او همزمان به ۴ شغل مشغول بود. تام در ۱۶ سالگی با شرکت در اولین فیلم به نام musical Guys and Dolls به موفقیت های بیشتری رسید و هم اکنون ارزش دارایی های او ۴۷۰ میلیون دلار است.

داستان این بازیگران معروف ثابت می کند که هیچ چیزی نمی تواند جلوی پیشرفت و موفقیت کسی را بگیرد حتی اگر تمام کهکشان بر علیه او برخاسته باشد.

  انتشار : ۲۳ اسفند ۱۳۹۶               تعداد بازدید : 234

برچسب های مهم

تمامی حقوق سايت اطلس دانلود، محفوظ است. کپی برداری به هر نحو از محتوای سايت طبق شرع و قانون مجاز نمی باشد و بر اساس ماده 12 قانون جرايم رايانه ای پيگرد قانونی دارد.طراحی سایت توسط تیم توسعه اطلسCopyright ©2016-2020

فید خبر خوان    نقشه سایت    تماس با ما