اطلس دانلود

اطلس دانلود

بنام خداوند نیکی ها به سایت " اطلس " خوش آمدید. از اینکه سایت ما را جهت بازدید انتخاب نمودید سپاسگزاریم . سایت" اطلس " مجموعه ای انبوهی از فایلها و برنامه ها ،کتابها و وییوهای کمیاب آموزشی-کاربردی موبایل و کامپیوتراست، که بیشتر آنها توسط تیم فنی سایت ، تست و جهت دانلود بر روی سرورهای پرسرعت سایت قرار گرفته اند. اگر محتوای یک مطلب یا ترجمه آن ایرادی داشت می توانید شما نیز در این روند سهیم باشید و در ویرایش آن با دیدگاه ها و نظرات خود ما را یاری فرمایید . جهت پشتیبانی و پاسخگویی به سوالات و رفع اشکالات فنی ترجیحا ابتدا به واحد پاسخگویی تلگرام مراجعه ودر صورت اهمیت موضوع شماره همراه خود را ارسال فرمایید تا تیم اطلس در اسرع وقت با شما تماس برقرار کند. با سپاس - واحد پشتیبانی و فروش اطلس ( AtlasoneDownload Support Team )

اشتراک در خبرنامه

جهت عضویت در خبرنامه لطفا ایمیل خود را ثبت نمائید

Captcha

آمار بازدید

  • بازدید امروز : 47
  • بازدید دیروز : 161
  • بازدید کل : 263649

فیلم های ترسناکی که بر اساس واقعیت ساخته شده اند


فیلم های ترسناکی که بر اساس واقعیت ساخته شده اند

فیلم های ترسناکی که بر اساس واقعیت ساخته شده اند

بعضی فیلم ها به قدری ترسناک هستن که به نظر کاملا غیرواقعی میان. شاید باورتون نشه اما واقعیت اینه که یه سری هاشون بر اساس داستان های واقعی ساخته شدن. مثل فیلم هایی که در زیر معرفی کردم.

The Conjuring

فیلم های ترسناک

خانواده پرونز (راجر، کارولین و پنج دخترشان) به یک خانه قدیمی در ایالت رود آیلند اسباب کشی می کنند. طولی نمی کشد که متوجه اتفاقات عجیبی در خانه می شوند. وسایل خانه حرکت می کنند، درها ناخودآگاه باز و بسته می شوند و حتی توسط موجوداتی که دیده نمی شوند صدمه می بینند. آن ها از دو متخصص به نام های اد و لوراین وارن درخواست کمک می کنند و متوجه می شوند که این خانه به تسخیر روحی درآمده است که در دهه ۱۸۰۰ در آن مکان زندگی می کرده و محکوم به قتل خشونت آمیز فرزندش بوده است.

The Conjuring 2

فیلم های ترسناک

خانواده هاجسون متوجه اتفاقات عجیبی در خانه خود در لندن می شوند. یکی از دختران خانواده به نام جانت به تسخیر روحی به نام بیل ویلکینز در می آید و بعد از تحقیق کشف می کنند که چنین فردی با این نام در این خانه زندگی می کرده و به دلیل خونریزی مغزی از دنیا رفته است.

Annabelle

فیلم های ترسناک

آنابل داستان واقعی عروسکی است که یک روح شیطانی در آن نفوذ کرده است و عروسک انابل در موزه Occult داخل یک جعبه شیشه ای نگهداری می شود. داستان این عروسک در سال ۱۹۷۰ اتفاق افتاده است زمانی که یک پرستار عروسک آنابل را به عنوان کادوی تولد دریافت می کند. طولی نمی کشد که متوجه تغییرات عجیبی در عروسک می شود. تغییر مکان های عجیب عروسک، یادداشت های کمک کنید و بدتر از همه خون ریزی آنابل. بعد از تحقیقات کشف می کنند که عروسک توسط ارواح استفاده می شود. در نهایت خانه را پاکسازی کرده و عروسک را به موزه می فرستند.

The Amityville Horror

فیلم های ترسناک

در تاریخ ۱۳ نوامبر سال ۱۹۷۴ رونالد دفو اسلحه پدرش را می دزدد و شبانه تمام خانواده اش را به قتل می رساند و به ۲۵ سال زندان محکوم می شود. ۱ سال بعد خانواده لوتز به آنجا اسباب کشی می کنند و متوجه اتفاقات عجیبی می شوند و همین مسائل باعث می شود ۲۸ روز بیشتر نتوانند در آن خانه دوام بیاورند.

The Haunting in Connecticut

فیلم های ترسناک

این فیلم درباره گرفتاری های خانواده اسندکر است که در فیلم به کمپبل تغییر نام یافته است. خانواده اسندکر برای درمان فرزندشان که مبتلا به سرطان است به خانه جدیدی در نزدیکی بیمارستان کانکتیکات اسباب کشی می کنند. طولی نمی کشد که متوجه می شوند این خانه به عنوان مرده شور خانه استفاده می شده است. بعضی از اتفاقاتی که در این فیلم به تصویر کشیده شده است ارتباطی به واقعیت ندارد.

The Strangers

فیلم های ترسناک

برایان برنیتون کارگردان فیلم ادعا کرده است که این فیلم را بر اساس تجربه ای در دوران کودکی اش ساخته است و می گوید: زمانی که کودک بودم با خواهرم در خانه تنها بودیم و پدر و مادرم بیرون بودند. ناگهان درب خانه به صدا در می آید. آن ها به دنبال شخصی بودند که در این خانه زندگی نمی کرد. بعد از مدت کوتاهی متوجه شدیم که آن ها درب خانه ها را می زنند اگر کسی جواب ندهد درب را می شکنند و وارد خانه می شوند.

The Exorcist

فیلم های ترسناک

جن گیر داستان پسر ۱۴ ساله ای است به نام رولند دو که در سال ۱۹۴۶ رفتارهای بسیار عجیبی از خود نشان می دهد. حرکت وسایل خانه، خراشیدگی های روی بدن رولند و صداهای بلند و عجیب از اتفاقات عجیبی بود که در این خانه می افتاد. خانواده رولند از آن خانه اسباب کشی می کنند ولی تغییری در رفتارهای او نمی بینند در نهایت از یک کشیش درخواست کمک می کنند. سرانجام بعد از تلاش های زیاد جن از بدن رولند خارج می شود و به زندگی عادی اش برمی گردد.

The Exorcism of Emily Rose

فیلم های ترسناک

داستان این فیلم داستان دختری است به نام آنه لیزا. آنه لیزا در ۱۷ سالگی شروع به تشنج و حملات صرع می کند اما هیچ دارویی نمی تواند بیماری او را درمان کند. آنه لیزا صداهایی را می شنود که به او می گوید نفرین شده است. در زمان کوتاهی افسردگی می گیرد و به دین و مذهب روی می آورد و روزی ۶۰۰ مرتبه زانو می زند و عبادت می کند و به همین دلیل دچار پارگی ربات زانو می شود. آنه لیزا در ۲۳ سالگی انواع و اقسام درمان ها را تجربه می کند و در عرض ۱۰ ماه ۶۷ مراسم جن گیری انجام می دهد اما سرانجام از غذا خوردن دست می کشد و از گرسنگی می میرد. پدر و مادر و یکی از کشیش ها مورد اتهام قتل او قرار می گیرند.

Poltergeist

فیلم های ترسناک

این فیلم بر اساس داستان واقعی خانواده هرمان در نیویورک ساخته شده است که ادعا می کنند خانه ای که در آن زندگی می کنند توسط ارواح خبیث تسخیر شده است و سرانجام از آن خانه نقل مکان می کنند.

  انتشار : ۲۳ اسفند ۱۳۹۶               تعداد بازدید : 154

برچسب های مهم

تمامی حقوق سايت اطلس دانلود، محفوظ است. کپی برداری به هر نحو از محتوای سايت طبق شرع و قانون مجاز نمی باشد و بر اساس ماده 12 قانون جرايم رايانه ای پيگرد قانونی دارد.طراحی سایت توسط تیم توسعه اطلسCopyright ©2016-2020

فید خبر خوان    نقشه سایت    تماس با ما