اطلس دانلود

اطلس دانلود

بنام خداوند نیکی ها به سایت " اطلس " خوش آمدید. از اینکه سایت ما را جهت بازدید انتخاب نمودید سپاسگزاریم . سایت" اطلس " مجموعه ای انبوهی از فایلها و برنامه ها ،کتابها و وییوهای کمیاب آموزشی-کاربردی موبایل و کامپیوتراست، که بیشتر آنها توسط تیم فنی سایت ، تست و جهت دانلود بر روی سرورهای پرسرعت سایت قرار گرفته اند. اگر محتوای یک مطلب یا ترجمه آن ایرادی داشت می توانید شما نیز در این روند سهیم باشید و در ویرایش آن با دیدگاه ها و نظرات خود ما را یاری فرمایید . جهت پشتیبانی و پاسخگویی به سوالات و رفع اشکالات فنی ترجیحا ابتدا به واحد پاسخگویی تلگرام مراجعه ودر صورت اهمیت موضوع شماره همراه خود را ارسال فرمایید تا تیم اطلس در اسرع وقت با شما تماس برقرار کند. با سپاس - واحد پشتیبانی و فروش اطلس ( AtlasoneDownload Support Team )

اشتراک در خبرنامه

جهت عضویت در خبرنامه لطفا ایمیل خود را ثبت نمائید

Captcha

آمار بازدید

  • بازدید امروز : 78
  • بازدید دیروز : 117
  • بازدید کل : 263374

ماسک های ورقه ای چیست ؟


ماسک های ورقه ای چیست ؟

همه چیز درباره ماسک های ورقه ای

جدیدترین ماسک های صورت ماسک های ورقه ای هستند که بعد از مصرف به راحتی از روی صورت برداشته می شوند. حتی سلفی گرفتن با ماسک های ورقه ای هم سرگرم کننده است. همانطور که از اسمشان هم پیداست این ماسک ها ورقه هایی هستند که روزنه ای برای چشم ها، بینی و دهان دارند. ماسک را به صورت می زنید و بعد از ۲۰ دقیقه بر می دارید. این ماسک ها برای انواع پوست ها وجود دارند و می توانند پوست را روشن کنند، جوش ها را از بین ببرند، پوست های خشک را نرم کنند و… کاربرد آن ها بستگی به انتخاب شما دارد.

ماسک ورقه ای

چگونه از ماسک های ورقه ای استفاده کنیم؟

ماسک های ورقه ای از کره جنوبی نشات می گیرند. زنان و مردان کره ای زمان و تلاش زیادی برای مراقبت از پوست خود به کار می گیرند و استفاده از ماسک های ورقه ای یکی از برنامه های زیبایی و مراقبت پوست همیشگی آن هاست. خیلی از مردم فقط یک بار در هفته از ماسک های ورقه ای استفاده می کنند. اما امروزه مصرف آن به یک بار یا حتی دو بار در روز هم رسیده است. مصرف حتی یک بار در هفته این ماسک ها هم تاثیرات مفید خود را برای پوست خواهد داشت. قبل از هر چیزی ابتدا از خودتان بپرسید صورت من اکنون به چیزی نیاز دارد؟ در مرحله بعد ماسکی را تهیه کنید که مواد تشکیل دهنده آن مشکلات پوستی شما را برطرف کند. مهم نیست چه زمانی از روز از این ماسک ها استفاده می کنید. صبح، ظهر یا شب هر زمان که احساس راحتی بیشتری می کنید.

برای این که بهترین نتایج را از ماسک های ورقه ای بگیرید نکات زیر را رعایت کنید:

  1. قبل از استفاده صورت را تمیز بشوئید. ماسک های ورقه ای روی پوست کثیف و شسته نشده هیچ فایده ای ندارد.
  2. ماسک را بیشتر از ۲۰ دقیقه روی صورت نگه ندارید. اگر زمان بیشتری ماسک روی صورت بماند باعث التهاب پوست می شود. اگر روی بروشور ماسک نوشته شده که کمتر از ۲۰ دقیقه روی پوست بماند حتما این کار را انجام دهید. حتما باید قبل از استفاده دستورالعمل های بروشور ماسک را کاملا مطالعه کنید. هیچوقت با ماسک روی صورت نخوابید.
  3. بعد از مصرف ماسک صورت را نشوئید. اگر همراه با ماسک سرم مصرف می کنید آن را بعد از ماسک به آرامی روی صورت بزنید تا کاملا جذب پوست شود. بعد از استفاده می توانید کمی هم مرطوب کننده استفاده کنید.
  4. اگر هوا آفتابی است بعد از استفاده از ماسک باید حتما به صورت ضد آفتاب بزنید.

  انتشار : ۲۲ اسفند ۱۳۹۶               تعداد بازدید : 155

برچسب های مهم

تمامی حقوق سايت اطلس دانلود، محفوظ است. کپی برداری به هر نحو از محتوای سايت طبق شرع و قانون مجاز نمی باشد و بر اساس ماده 12 قانون جرايم رايانه ای پيگرد قانونی دارد.طراحی سایت توسط تیم توسعه اطلسCopyright ©2016-2020

فید خبر خوان    نقشه سایت    تماس با ما