اطلس دانلود

اطلس دانلود

بنام خداوند نیکی ها به سایت " اطلس " خوش آمدید. از اینکه سایت ما را جهت بازدید انتخاب نمودید سپاسگزاریم . سایت" اطلس " مجموعه ای انبوهی از فایلها و برنامه ها ،کتابها و وییوهای کمیاب آموزشی-کاربردی موبایل و کامپیوتراست، که بیشتر آنها توسط تیم فنی سایت ، تست و جهت دانلود بر روی سرورهای پرسرعت سایت قرار گرفته اند. اگر محتوای یک مطلب یا ترجمه آن ایرادی داشت می توانید شما نیز در این روند سهیم باشید و در ویرایش آن با دیدگاه ها و نظرات خود ما را یاری فرمایید . جهت پشتیبانی و پاسخگویی به سوالات و رفع اشکالات فنی ترجیحا ابتدا به واحد پاسخگویی تلگرام مراجعه ودر صورت اهمیت موضوع شماره همراه خود را ارسال فرمایید تا تیم اطلس در اسرع وقت با شما تماس برقرار کند. با سپاس - واحد پشتیبانی و فروش اطلس ( AtlasoneDownload Support Team )

اشتراک در خبرنامه

جهت عضویت در خبرنامه لطفا ایمیل خود را ثبت نمائید

Captcha

آمار بازدید

  • بازدید امروز : 9
  • بازدید دیروز : 139
  • بازدید کل : 264526

با نگهداری این گیاهان در خانه آرامش بیشتری داشته باشیم


با نگهداری این گیاهان در خانه آرامش بیشتری داشته باشیم

با نگهداری این گیاهان در خانه آرامش بیشتری داشته باشیم

اگر می خواهید در خانه حس و حال بهتری داشته باشید یکی از گیاهانی که در این مطلب معرفی کرده ام را بخرید و در گوشه ای از خانه نگهداری کنید. این گیاهان خانگی از نظر علمی ثابت شده است که تقویت کننده روحیه هستند و علاوه بر این مزیت دکور منزلتان را زیباتر می کند.

اسطوخودوس

نگهداری گیاهان خانگی

هزاران سال است که علم پزشکی از این گیاه برای آرامش اعصاب، درمان سردرد، درد زایمان، بیخوابی، و جلوگیری از افسردگی به کار می برد. عطر آرامبخش این گیاه در معالجات آروماتراپی (رایحه درمانی) نیز به کار برده می شود. علاوه بر تمام این ها دانشمندان ثابت کرده اند که عطر اسطوخودس روی کاهش ضربان قلب دانش آموزانی که در شرایط پر استرس هستند نیز موثر است.

آلوئه ورا

نگهداری گیاهان خانگی

آلوئه توسط مصری به گیاه ابدیت نام گذاری شده است و در گذشته در کنار درب ورودی خانه قرار می دادند تا از ورود ارواح شیطانی و خبیث جلوگیری کنند. کلی تر بگویم این گیاه انرژی مثبت به خانه ها می آورد و از نظر علمی نیز هوای خانه را پاکیزه می کند و شب ها اکسیژن منتشر می کند و باعث می شود خواب راحت تری داشته باشیم و صبح ها کمتر حس بدخلقی داشته باشیم.

پیچک انگلیسی

نگهداری گیاهان خانگی

این گیاه زیبا و رمانتیک هوای خانه را تصفیه می کند. پیچیک عوامل سرطان زا مثل دود سیگار را به خودش جذب می کند و داخل خانه فضای سالم و پاک تری را برای تنفس ایجاد می کند. نگهداری این گیاه بسیار آسان است و نیاز به آبیاری و نور زیاد ندارد.

ریحان

نگهداری گیاهان خانگی

این گیاه خوشبو و خوشمزه با برگ های ابریشمی اش حاوی مقدار زیادی ماده اورگانیک به نام لینالول است که معمولا در رایحه درمانی به کار برده می شود. گروهی از دانشمندان ژاپنی ثابت کرده اند که لینالول فعالیت ژن هایی که در موقعیت های پر استرس فعال می شوند را کاهش می دهد. بنابراین هر جا چشمتان به برگ های ریحان خورد بایستید و آن را ببوئید.

لیلی صلح

گیاهان خانگی آرامبخش

این گیاه با گل های سفید و زیبایی که دارد قارچ های سمی پراکنده در فضا را از بین می برد و گازهای سمی مثل مونواکسید کربن و فرمالدئید را خنثی می کند. در واقع این گیاهان تصفیه کننده ارگانیک هوا هستند که آرامش بیشتری را در خانه ها فراهم می کنند.Buy paroxetine without prescription: Canadian Generic Pharmacy. Free samples available, fast delivery by airmail, we sale brand and generic pills paroxetine without prescription! Buy Paroxetine Without Prescription: Oldest Canadian Online Pills Phamacy. Nice discounts for loyal customers, worldwide shipping. Buy Cardura Online from North Drugstore. Low Prices Guaranteed. buy cardura (Doxazosin) Generic Name: Doxazosin (dox AY zo sin) Brand Names: Cardura, Cardura XL, Cascor, Carduran, Doxadura Where to buy Cardura online.

  انتشار : ۱۱ اسفند ۱۳۹۶               تعداد بازدید : 199

تمامی حقوق سايت اطلس دانلود، محفوظ است. کپی برداری به هر نحو از محتوای سايت طبق شرع و قانون مجاز نمی باشد و بر اساس ماده 12 قانون جرايم رايانه ای پيگرد قانونی دارد.طراحی سایت توسط تیم توسعه اطلسCopyright ©2016-2020

فید خبر خوان    نقشه سایت    تماس با ما