اطلس دانلود

اطلس دانلود

بنام خداوند نیکی ها به سایت " اطلس " خوش آمدید. از اینکه سایت ما را جهت بازدید انتخاب نمودید سپاسگزاریم . سایت" اطلس " مجموعه ای انبوهی از فایلها و برنامه ها ،کتابها و وییوهای کمیاب آموزشی-کاربردی موبایل و کامپیوتراست، که بیشتر آنها توسط تیم فنی سایت ، تست و جهت دانلود بر روی سرورهای پرسرعت سایت قرار گرفته اند. اگر محتوای یک مطلب یا ترجمه آن ایرادی داشت می توانید شما نیز در این روند سهیم باشید و در ویرایش آن با دیدگاه ها و نظرات خود ما را یاری فرمایید . جهت پشتیبانی و پاسخگویی به سوالات و رفع اشکالات فنی ترجیحا ابتدا به واحد پاسخگویی تلگرام مراجعه ودر صورت اهمیت موضوع شماره همراه خود را ارسال فرمایید تا تیم اطلس در اسرع وقت با شما تماس برقرار کند. با سپاس - واحد پشتیبانی و فروش اطلس ( AtlasoneDownload Support Team )

اشتراک در خبرنامه

جهت عضویت در خبرنامه لطفا ایمیل خود را ثبت نمائید

Captcha

آمار بازدید

  • بازدید امروز : 47
  • بازدید دیروز : 81
  • بازدید کل : 265888

بهترین گیاهان برای دکوراسیون سرویس بهداشتی


بهترین گیاهان برای دکوراسیون سرویس بهداشتی

بهترین گیاهان برای دکوراسیون سرویس بهداشتی

برای دکوراسیون سبز سرویس بهداشتی و دستشویی از این 5 گیاه استفاده کنید

افراد بسیاری هستند که به گل و گیاه علاقه داشته و ترجیح می دهند دکوراسیون منزل خود از طراوت گل های زیبا بی نصیب نباشد. از جمله بخش هایی از خانه که می توان با گل و گیاهان سبز آن را زیباتر کرد، دستشویی منزل است. در ادامه به معرفی 5 گیاه سبز پرداخته ایم که می توانید برای دکوراسیون سرویس بهداشتی خود از آن ها استفاده کنید:

گیاهان زیبا و عالی برای دکوراسیون سرویس بهداشتی
گیاهان زیبا و عالی برای دکوراسیون سرویس بهداشتی

آلوئه ورا

آلوئه ورا یک گیاه طبی فوق العاده موثر است که وجودش در دستشویی می تواند برای تمام مشکلات پوستی مفید باشد. سوختگی، خارش پوست، خراش، گزش پشه ها و غیره را می توانید با آلوئه ورا التیام دهید.

آلوئه ورا در فضاهای درخشان و گرم پرورش پیدا می کند. برای باغبان های تازه کار پرورش آلوئه ورا بهترین شروع است چون آلوئه ورا خیلی سخت از بین می رود.

گیاهان زیبا و عالی برای دکوراسیون سرویس بهداشتی
آلوئه ورا

ازلیا

گیاه زیبا و معطر ازلیا برای دستشویی بسیار مناسب است. شکوفه های رنگارنگ آن هر دستشویی را زنده می کند. نگهداری از آزلیای گلدانی بسیار راحت است، اما زیبا نگه داشتنش به کمی تلاش نیاز دارد. آزلیا در سایه هم رشد می کند اما همچنان به کمی نور آفتاب نیاز دارد. این گیاه در دستشویی نور گیر جلوه ای فوق العاده پیدا می کند.

بهترین گیاهان برای دکوراسیون دستشویی
ازلیا

گیاه عنکبوتی

گیاه عنکبوتی را با نام کلوروفایتم نیز می شناسند. نگهداری از آن بسیار آسان است، و در فضای مرطوبی مانند دستشویی خوب رشد می کند. این گیاه را وقتی از سقف آویزان کنید جلوه ای زیبا پیدا می کند.

داشتن چند گلدان از گیاه عنکبوتی به دستشویی حالتی جنگلی می دهد.

بهترین گیاهان برای دکوراسیون دستشویی
گیاه عنکبوتی

همیشه سبز چینی

آگلونما گیاهی مناسب برای استفاده در دستشویی است. این درختچه در هوای گرم، مرطوب و محیط های سایه دار خوب رشد می کند. برگ هایش هرچقدر تیره تر باشد نور کمتری نیاز دارد.

گل های مناسب برای دکوراسیون
آگلونما

روناسیان

روناسیان را هم در خانه نگهداری می کنند هم خارج از خانه، اما آیا می دانستید این گیاه به هوای مرطوب دستشویی علاقه دارد؟ البته به نور خورشید هم نیاز دارد ( به همین علت دستشویی هایی که نور طبیعی دارند بهترین انتخاب هستند ) اما شکوفه های زیبا و خوش بوی آن ارزش این کار را دارد.

گل های مناسب برای دکوراسیون
روناسیان

برای دستشویی سبز آماده هستید؟
با استفاده از گیاهان خانگی لازم نیست حتما دیوار های دستشویی را سبز کنید. این گیاهان نه تنها برای تازه و تمیز کردن هوا لازم هستند بلکه به یکی از اتاق های بی روح خانه جانی تازه می دهند. گیاهان بسیاری مناسب فضای گرم و مرطوب هستند، فقط باید مقدار نور دستشویی خانه خود را نیز هنگام خرید در نظر بگیرید. دستشویی ها معمولا تاریک هستند، اما اگر خوش شانس هستید و دستشویی خانه تان از نور طبیعی بهره می برد، توصیه می کنم شکوفه های ازلیا و روناسیان را از دست ندهید. مراقبت بسیاری از گیاهان خانگی آسان است، مطمئن باشید وقتی شروع به سبز کردن دستشویی خود می کنید دیگر متوقف نمی شوید.

  انتشار : ۲۳ بهمن ۱۳۹۶               تعداد بازدید : 190

تمامی حقوق سايت اطلس دانلود، محفوظ است. کپی برداری به هر نحو از محتوای سايت طبق شرع و قانون مجاز نمی باشد و بر اساس ماده 12 قانون جرايم رايانه ای پيگرد قانونی دارد.طراحی سایت توسط تیم توسعه اطلسCopyright ©2016-2020

فید خبر خوان    نقشه سایت    تماس با ما