اطلس دانلود

اطلس دانلود

بنام خداوند نیکی ها به سایت " اطلس " خوش آمدید. از اینکه سایت ما را جهت بازدید انتخاب نمودید سپاسگزاریم . سایت" اطلس " مجموعه ای انبوهی از فایلها و برنامه ها ،کتابها و وییوهای کمیاب آموزشی-کاربردی موبایل و کامپیوتراست، که بیشتر آنها توسط تیم فنی سایت ، تست و جهت دانلود بر روی سرورهای پرسرعت سایت قرار گرفته اند. اگر محتوای یک مطلب یا ترجمه آن ایرادی داشت می توانید شما نیز در این روند سهیم باشید و در ویرایش آن با دیدگاه ها و نظرات خود ما را یاری فرمایید . جهت پشتیبانی و پاسخگویی به سوالات و رفع اشکالات فنی ترجیحا ابتدا به واحد پاسخگویی تلگرام مراجعه ودر صورت اهمیت موضوع شماره همراه خود را ارسال فرمایید تا تیم اطلس در اسرع وقت با شما تماس برقرار کند. با سپاس - واحد پشتیبانی و فروش اطلس ( AtlasoneDownload Support Team )

اشتراک در خبرنامه

جهت عضویت در خبرنامه لطفا ایمیل خود را ثبت نمائید

Captcha

آمار بازدید

  • بازدید امروز : 18
  • بازدید دیروز : 76
  • بازدید کل : 265693

طرز تهیه خورش بادمجان بدون گوشت گیاهی


طرز تهیه خورش بادمجان بدون گوشت گیاهی

طرز تهیه خورش بادمجان بدون گوشت گیاهی خوشمزه و مجلسی

2409

در این مطلب قصد داریم روش پخت خورش بادمجان بدون گوشت و کاملا گیاهی را برای شما آموزش دهیم. پیشنهاد میکنیم از صفحه غذاهای گیاهخواری دیدن کنید

طرز تهیه خورش بادمجان
طرز تهیه خورش بادمجان

مواد لازم برای تهیه ی خورش بادمجان بدون گوشت

پیاز 1 عدد متوسط

بادمجان 8 عدد بزرگ

فلفل دلمه ای 1 عدد کوچک

گوجه فرنگی 8 عدد متوسط

نمک- فلفل- روغن به میزان کافی

طرز تهیه خورش بادمجان

کوکا : ابتدا بادمجان ها را پوست کنده و برش می زنیم و همراه با کمی روغن سرخ می کنیم. بهتر است که زیاد سرخ نشوند فقط کمی با روغن و حرارت تفت داده شوند. پیاز و فلفل دلمه را خرد کرده و با کمی روغن تفت می دهیم.

3 تا از گوجه فرنگی ها را بصورت حلقه حلقه خرد می کنیم و بقیه را در مخلوط کن یا با رنده میکس می کنیم. گوجه های خرد شده را در قابلمه ای روی پیاز و فلفل دلمه ای تفت داده شده می ریزیم و بادمجان ها را به آنها اضافه می کنیم.

سپس گوجه میکس شده و نمک و فلفل را روی مواد می ریزیم و در قابلمه را می گذاریم. مدت پخت حدود 45 دقیقه است. ابتدا حرارت را زیاد می کنیم تا کمی به جوش بیاید و سپس حرارت را کم می کنیم تا جا بیفتد.

در صورت تمایل می توانید از سویای تکه ای هم در این خورش استفاده کنید که برای این منظور باید سویا را پس از خیساندن و آبکش کردن همراه با پیاز و فلفل دلمه تفت دهید و بقیه مراحل مانند بالا می باشد. اکنون خورش بادمجان را همراه با برنج سفید دم داده شده و یا سبزی پلو نوش جان کنید.

  انتشار : ۲۰ بهمن ۱۳۹۶               تعداد بازدید : 125

دیدگاه های کاربران (0)

تمامی حقوق سايت اطلس دانلود، محفوظ است. کپی برداری به هر نحو از محتوای سايت طبق شرع و قانون مجاز نمی باشد و بر اساس ماده 12 قانون جرايم رايانه ای پيگرد قانونی دارد.طراحی سایت توسط تیم توسعه اطلسCopyright ©2016-2020

فید خبر خوان    نقشه سایت    تماس با ما