اطلس دانلود

اطلس دانلود

بنام خداوند نیکی ها به سایت " اطلس " خوش آمدید. از اینکه سایت ما را جهت بازدید انتخاب نمودید سپاسگزاریم . سایت" اطلس " مجموعه ای انبوهی از فایلها و برنامه ها ،کتابها و وییوهای کمیاب آموزشی-کاربردی موبایل و کامپیوتراست، که بیشتر آنها توسط تیم فنی سایت ، تست و جهت دانلود بر روی سرورهای پرسرعت سایت قرار گرفته اند. اگر محتوای یک مطلب یا ترجمه آن ایرادی داشت می توانید شما نیز در این روند سهیم باشید و در ویرایش آن با دیدگاه ها و نظرات خود ما را یاری فرمایید . جهت پشتیبانی و پاسخگویی به سوالات و رفع اشکالات فنی ترجیحا ابتدا به واحد پاسخگویی تلگرام مراجعه ودر صورت اهمیت موضوع شماره همراه خود را ارسال فرمایید تا تیم اطلس در اسرع وقت با شما تماس برقرار کند. با سپاس - واحد پشتیبانی و فروش اطلس ( AtlasoneDownload Support Team )

اشتراک در خبرنامه

جهت عضویت در خبرنامه لطفا ایمیل خود را ثبت نمائید

Captcha

آمار بازدید

  • بازدید امروز : 105
  • بازدید دیروز : 145
  • بازدید کل : 263546

حذف قفل صفحه، پین، پسورد، پترن، اثر انگشت و تشخیص چهره بدون حذف اطلاعات


حذف قفل صفحه، پین، پسورد، پترن، اثر انگشت و تشخیص چهره بدون حذف اطلاعات

حذف قفل صفحه، پین، پسورد، پترن، اثر انگشت و تشخیص چهره بدون حذف اطلاعات

فایل حذف انواع قفل صفحه (بدون حذف اطلاعات)

 

  • با استفاده از این فایل ها knox یا void warranty گوشی شما یک و گارانتی باطل و بنابراین نرم افزارهای knox , Secure Folder , S Health در اندروید 7 به بالا غیر فعال خواهند شد

  • تنها در صورتی با FRP روشن می توانید بدون حذف اطلاعات قفل را حذف کنید که ابتدا با روشی که در آن frp بدون حذف اطلاعات خاموش شود استفاده کنید.

 

« نحوه استفاده »

روش Recovery :

✓ برای چک کردن بیلدنامبر فعلی گوشی را خاموش کنید و سپس با سه کلید Home , Power , Vol Up گوشی را به ریکاوری ببرید.

1- مطابق بیلدنامبر گوشی از جدول فایل را دانلود کنید.
2- داخل آن ، فایل recovery_custom را در بخش AP اودین قرار دهید و تیک auto reboot را بردارید و نصب کنید.
3- حال با کلید های ولوم پایین، پاور و هوم (یا BIXBY) گوشی را ریست کنید و به محض دیدن لوگوی گوشی کلید ها را رها کرده و این بار ولوم بالا، پاور و هوم را گرفته تا به صفحه ریکاوری بروید.
4- کار تمام هست، می توانید گزینه Reboot to bootloader را انتخاب کنید و بدون قفل وارد گوشی شوید. اما وضعیت گوشی Status : Custom شده است.
5- از اطلاعات دستگاه با برنامه Smart Switch بکاپ بگیرید و برای تغییر وضعیت دستگاه به official بایستی حتما یک رام رسمی نصب کنید.

نکته مهم : در صورتی که با صفحه مشکی ارورverification failed مواجه شدید دکمه RESET پایین صفحه را نزنید و فایل recovery_official را نصب کنید. (در غیر این صورت نیاز به نصب این فایل نیست)


مبلغ واقعی 15,435 تومان    8% تخفیف    مبلغ قابل پرداخت 14,200 تومان

توجه: پس از خرید فایل، لینک دانلود بصورت خودکار در اختیار شما قرار می گیرد و همچنین لینک دانلود به ایمیل شما ارسال می شود. درصورت وجود مشکل می توانید از بخش تماس با ما ی همین فروشگاه اطلاع رسانی نمایید.

Captcha
پشتیبانی خرید

برای مشاهده ضمانت خرید روی آن کلیک نمایید

  انتشار : ۵ آبان ۱۳۹۷               تعداد بازدید : 391

برچسب های مهم

دیدگاه های کاربران (0)

تمامی حقوق سايت اطلس دانلود، محفوظ است. کپی برداری به هر نحو از محتوای سايت طبق شرع و قانون مجاز نمی باشد و بر اساس ماده 12 قانون جرايم رايانه ای پيگرد قانونی دارد.طراحی سایت توسط تیم توسعه اطلسCopyright ©2016-2020

فید خبر خوان    نقشه سایت    تماس با ما