اطلس دانلود

اطلس دانلود

بنام خداوند نیکی ها به سایت " اطلس " خوش آمدید. از اینکه سایت ما را جهت بازدید انتخاب نمودید سپاسگزاریم . سایت" اطلس " مجموعه ای انبوهی از فایلها و برنامه ها ،کتابها و وییوهای کمیاب آموزشی-کاربردی موبایل و کامپیوتراست، که بیشتر آنها توسط تیم فنی سایت ، تست و جهت دانلود بر روی سرورهای پرسرعت سایت قرار گرفته اند. اگر محتوای یک مطلب یا ترجمه آن ایرادی داشت می توانید شما نیز در این روند سهیم باشید و در ویرایش آن با دیدگاه ها و نظرات خود ما را یاری فرمایید . جهت پشتیبانی و پاسخگویی به سوالات و رفع اشکالات فنی ترجیحا ابتدا به واحد پاسخگویی تلگرام مراجعه ودر صورت اهمیت موضوع شماره همراه خود را ارسال فرمایید تا تیم اطلس در اسرع وقت با شما تماس برقرار کند. با سپاس - واحد پشتیبانی و فروش اطلس ( AtlasoneDownload Support Team )

اشتراک در خبرنامه

جهت عضویت در خبرنامه لطفا ایمیل خود را ثبت نمائید

Captcha

آمار بازدید

  • بازدید امروز : 86
  • بازدید دیروز : 86
  • بازدید کل : 262308

کتاب جامع تعمير اتومبيل هاي سواري


کتاب جامع تعمير اتومبيل هاي سواري

41 صفحه فرمت word

آموزش تعمیر سیستم سوخت رسانی پراید کیا

بعد از کاربراتور و کاربراتور مدار بسته تولید کنندگان ایرانی کم کم در حال تبدیل سیستم کابراتور بهINJECTORS هستند . سالهاست که سیستم کاربراتور به دلیل معایبی که دارد دیگر در صنعت خودرو سازی کاربرد ندارد و همچنین سیستمهای جدید دارای امتیازات بیشتری نسبت به کاربراتور می باشد .
ع1

استفاده از INJECTORS به جای سیستمهای قدیمی به خاطر دو دلیل عمده است .
1-کنترل آلودگی محیط زیست
2-مصرف سوخت بدلیل استفاده از سیستم مدیریت
ECU کمتر است
سیستم
INJECTORS دارای هشت مزیت است که عبارتند از :
1-توزیع سوخت یکنواخت و به اندازه لازم در همه سیلندر ها

چون کاربراتور در مرکز مانیفولد گاز نسب می شود به سیلندر های 2و3 نسبت سوخت کمتری می رسد.
2- خام سوزی کمتر به علت اندازه گیری دقیق سوخت .گازهای
CO,HC.NOX کمتر است
3-راندمان حجمی موتور زیاد است.
در سیستم کاربراتوری بدلیل وجود ونتوری در گلوگاه هوا به خوبی وارد نمی شود .در سیستم
INJECTORS ونتوری وجود ندارد.
4-ارتفاع موتور به علت حذف کابراتور کوتاه تر است.
5- نیاز به سیستم کنترل حرارت مانیفولد نمی باشد
6-قدرت شتاب گیری موتور زیاد است . زیرا سوخت در زمان لازم و به اندازه مورد نیاز در پشت دریچه سوپاپ وجود دارد.
7- مصرف سوخت به علت اندازه گیری در کلیه شرایط و قطع سوختدر حالت خود گردانی موتور یا در سرعت نهایی کمتر است.
8-تاثیر فشار هوا یا دمای محیط در مقدار سوخت موثر نمی باشد .
سیستم نسب شده روی پراید در 3نوع کیا و سازم و زیمنس است.
در گذشته مدل کیا را روی پراید نصب می کردند ولی حالا بیشتر از زیمنس استفاده می گردد .
اساس کار در سیستم
INJECTORS دریافت اطلاعات از سنسورها و پردازش اطلاعات و فرمان دادن به عملگردها می باشد .
ع2

حالا که با اساس کار آشنا شدیم به معرفی سنسورها و عملگرها مدل کیا می پردازیم .
ع3

ع4
1- سنسورها سنسور دمای آب
wts این سنسور یک حسگر است که داخل مدار خنکاری قرار دارد و با آب موتور در تماس است .
این سنسور از یک مقاومت از نوع
NTC تشکیل شده که تغییر دما را به صورت تغییر ولت به ECU ارسال می کند .
ع5

وقتی دمای آب موتور پایین است تبخیر سوخت کم است و موتور نیاز به سوخت بیشتری است .سنسور هوا از نوع مقاومت NTC می باشد هنگام سرد بودن هوا ولت سنسور زیاد است و هنگام گرم بودن ولت سنسور کم است با تفاوت مقدار ولت سنسور مقدار سوخت و تایمینگ جرقه را تغییر می دهد .
ع6

2- سنسور موقعیت دریچه گاز TPS این سنسور روی دریچه ورودی سوار شده و مقدار باز شدگی دریچه گاز را به صورت تغییر ولت به ECU ارسال می کند .تا مقدار تزریق سوخت تنظیم گردد .


مبلغ قابل پرداخت 54,000 تومان

توجه: پس از خرید فایل، لینک دانلود بصورت خودکار در اختیار شما قرار می گیرد و همچنین لینک دانلود به ایمیل شما ارسال می شود. درصورت وجود مشکل می توانید از بخش تماس با ما ی همین فروشگاه اطلاع رسانی نمایید.

Captcha
پشتیبانی خرید

برای مشاهده ضمانت خرید روی آن کلیک نمایید

  انتشار : ۲۹ آبان ۱۳۹۶               تعداد بازدید : 553

تمامی حقوق سايت اطلس دانلود، محفوظ است. کپی برداری به هر نحو از محتوای سايت طبق شرع و قانون مجاز نمی باشد و بر اساس ماده 12 قانون جرايم رايانه ای پيگرد قانونی دارد.طراحی سایت توسط تیم توسعه اطلسCopyright ©2016-2020

فید خبر خوان    نقشه سایت    تماس با ما