اطلس دانلود

اطلس دانلود

بنام خداوند نیکی ها به سایت " اطلس " خوش آمدید. از اینکه سایت ما را جهت بازدید انتخاب نمودید سپاسگزاریم . سایت" اطلس " مجموعه ای انبوهی از فایلها و برنامه ها ،کتابها و وییوهای کمیاب آموزشی-کاربردی موبایل و کامپیوتراست، که بیشتر آنها توسط تیم فنی سایت ، تست و جهت دانلود بر روی سرورهای پرسرعت سایت قرار گرفته اند. اگر محتوای یک مطلب یا ترجمه آن ایرادی داشت می توانید شما نیز در این روند سهیم باشید و در ویرایش آن با دیدگاه ها و نظرات خود ما را یاری فرمایید . جهت پشتیبانی و پاسخگویی به سوالات و رفع اشکالات فنی ترجیحا ابتدا به واحد پاسخگویی تلگرام مراجعه ودر صورت اهمیت موضوع شماره همراه خود را ارسال فرمایید تا تیم اطلس در اسرع وقت با شما تماس برقرار کند. با سپاس - واحد پشتیبانی و فروش اطلس ( AtlasoneDownload Support Team )

اشتراک در خبرنامه

جهت عضویت در خبرنامه لطفا ایمیل خود را ثبت نمائید

Captcha

آمار بازدید

  • بازدید امروز : 124
  • بازدید دیروز : 117
  • بازدید کل : 263420

شناسایی اطلاعات افراد از روی شماره پلاک ماشین - دانلود برنامه


شناسایی اطلاعات افراد از روی شماره پلاک ماشین - دانلود برنامه

شناسایی اطلاعات افراد از روی شماره پلاک ماشین + دانلود برنامه

 شما می توانید از روی پلاک خودرو افراد و وارد کردن اعداد آن در نرم افزار پلاک، استان و شهر محل سکونت صاحب خودرو را پیدا کنید.
کافیست تا دو رقم آخر پلاک اتومبیل را در کادر جداگانه ای قرار گرفته و در بالای آن نام ایران درج شده است را در مربع شماره پلاک وارد کنید و دکمه نمایش را فشار دهید.
هر استان و هر شهر دارای اعداد پلاک مخصوص به خود است که به خاطر سپردن و یادآوری تمامی آنها بسیار مشکل است، اما با کمک نرم افزار پلاک از این پس می توانید اطلاعات بیشتری در این خصوص کسب کنید.
توجه داشته باشید که نرم افزار ایرانی و رایگان پلاک بر روی گوشی و تبلت های دارای سیستم عامل اندروید 2.1 و بالاتر نصب می گردد.
 

2روش استعلام پلاک خودرو صفر ، فک پلاک و.. با کد ملی

خرید و فروش وسایل نقلیه امری بدیهی است. هنگامی که شما مالک خودرویی هستید و آن را به شخص دیگری می فروشید علاوه بر انتقال سند شما باید عملیات فک پلاک خودرو را انجام دهید، اما فک پلاک چیست و چگونه از وضعیت تعویض پلاک به صورت آنلاین خبردار شویم؟ در ادامه نحور کار با سامانه های استعلام پلاک خودرو را به شما آموزش میدهیم.

 

آموزش استعلام پلاک خودرو صفر و.. با کد ملی و شماره پلاک

Inquiry License Plate With national code and Number plates

اولین مرحله ای که بعد از تنظیم قرارداد خصوصی بین خریدار و فروشنده ماشین باید انجام شود تا معامله شکل رسمی به خود بگیرد فک پلاک است. اما فک پلاک چیست؟ به عملیات تعویض پلاک، فک کردن پلاک ماشین گفته می شود که در طی این فرآیند پلاک به شخص خریدار واگذار می شود.

استعلام پلاک خودرو صفر و.. با کد ملی و شماره پلاک

در صورتی که شما ماشینی خریداری کنید و پلاک آن را عوض نکنید، تخلفاتی که توسط خریدار انجام می شود به نام صاحب قبلی ماشین ثبت می شود و این صاحب قبلی ماشین است که باید جوابگو باشد.

برای جلوگیری از هرگونه مشکلی پیشنهاد می شود که خریدار و فروشنده با هم برای تعویض پلاک و انتقال سند مالکیت خودرو اقدام کنند.

نحوه درخواست فک پلاک

 اگر قصد فک پلاک دارید به مراکز تعویض پلاک مراجعه کنید تا برگه ای به شما تحویل داده شود. در این برگه شما می توانید شماره نوبت و باجه ای که باید به آن مراجعه کنید مشخص شده است. بعد از اینکه خودروی خود را در پارکینگ مستقر کردید با در دست داشتن سند خودرو، کارت ملی، شناسنامه، فیش آب برق یا آب به باجه مورد نظر مراجعه کرده و آنها را به متصدی باجه تحویل دهید. شما می توانید همراه با مالک قبلی خودرو مراحل برگ سبز خودرو و تعویض پلاک را انجام دهید و یا اینکه از وی وکالت بگیرید و مراحل را به تنهایی انجام دهید. بابت قبض پست، پلاک و برگ سبز مبلغی از شما دریافت می شود.

نحوه درخواست فک پلاک

بعد از انجام مراحل ذکر شده برگه ای به شما تحویل داده می شود که این برگه توسط بازرسین خودرو پر می شود که بعد از پر شدن باید به همان باجه ای که برگه را تحویل گرفته اید برگردانید. بعد از تحویل برگه مدارکی که قبلا ارائه کرده بودید به شما پس داده می شود و شما می توانید به محل فک پلاک بروید و پلاک قبلی را تحویل بگیرید و منتظر پلاک جدید بمانید. مدت انتظار به موارد متعددی همچون ثبت نشدن پلاکی دیگر به نام شما بستگی دارد. اگر قبلا پلاکی به نام شما ثبت شده باشد باید بیشتر منتظر بمانید.

توصیه می شود برای انجام فک پلاک حتما کارت بانکی به همراه داشته باشید.

استعلام وضعیت پلاک فک شده خودرو با کدملی

 اگر قصد دارید از وضعیت پلاک فک شده مطلع شوید شما می توانید از سایت راهور استفاده کنید. بعد از اینکه وارد سایت راهور شدید اسکرول را پایین بکشید تا به قسمتی که در تصویر زیر مشاهده می فرمایید برسید. همانطور که ملاحظه می فرمایید یک قسمت به نام وضعیت پلاک فک شده وجود دارد، روی آن کلیک کنید.

استعلام وضعیت پلاک فک شده خودرو با کدملی

حالا به صفحه جدیدی هدایت می شوید که می توانید در تصویر زیر مشاهده نمایید. به علت حجم زیاد داده ها، اطلاعات این سایت به صورت هفتگی آپدیت می شود و به صورت مستقیم به بانک اطلاعات پلیس راهور متصل نیست. حالا در کادر مشخص شده کد ملی خود را وارد کنید. بعد متن تصویری را تایپ کنید و روی دکمه جستجو کلیک کنید. حالا می توانید وضعیت پلاک خود را مشاهده بفرمایید.

استعلام وضعیت پلاک فک شده خودرو با کدملی

برنامه استعلام پلاک خودرو برای اندروید

اگر قصد دارید از طریق گوشی خود وضعیت پلاک خودروی خود را پیگیری کنید می توانید اپلیکیشن سامانه استعلام ، خلافی ، پلیس +۱۰ را در دستگاه اندروید خود نصب کنید.

این برنامه کلیه خدمات تعویض پلاک خودرو و مشاهده وضعیت پلاک فک شده را به شما ارائه می دهد. علاوه بر این خدمات دیگری همچون دریافت خلافی خودرو از طریق پیامک و اینترنت، استعلام نمره منفی گواهینامه از طریق پیامک و اینترنت، استعلام کارت سوخت از طریق پیامک و اینترنت، استعلام تصادفات رانندگی، پرداخت جرائم رانندگی از طریق اینترنت و بسیاری از خدمات دیگر توسط این اپلیکیشن ارائه می شود.

نرم افزار استعلام پلاک خودرو

اگر به غیر از استعلام پلاک خودرو قصد دارید خلافی ماشین خود را استعلام کنید می توانید از ۶ روش گرفتن استعلام خلافی ماشین از طریق اینترنت، SMS، تلگرام، VIN، تلفن و.. استفاده کنید.

  انتشار : ۲۲ مهر ۱۳۹۷               تعداد بازدید : 6779

تمامی حقوق سايت اطلس دانلود، محفوظ است. کپی برداری به هر نحو از محتوای سايت طبق شرع و قانون مجاز نمی باشد و بر اساس ماده 12 قانون جرايم رايانه ای پيگرد قانونی دارد.طراحی سایت توسط تیم توسعه اطلسCopyright ©2016-2020

فید خبر خوان    نقشه سایت    تماس با ما