اطلس دانلود

اطلس دانلود

بنام خداوند نیکی ها به سایت " اطلس " خوش آمدید. از اینکه سایت ما را جهت بازدید انتخاب نمودید سپاسگزاریم . سایت" اطلس " مجموعه ای انبوهی از فایلها و برنامه ها ،کتابها و وییوهای کمیاب آموزشی-کاربردی موبایل و کامپیوتراست، که بیشتر آنها توسط تیم فنی سایت ، تست و جهت دانلود بر روی سرورهای پرسرعت سایت قرار گرفته اند. اگر محتوای یک مطلب یا ترجمه آن ایرادی داشت می توانید شما نیز در این روند سهیم باشید و در ویرایش آن با دیدگاه ها و نظرات خود ما را یاری فرمایید . جهت پشتیبانی و پاسخگویی به سوالات و رفع اشکالات فنی ترجیحا ابتدا به واحد پاسخگویی تلگرام مراجعه ودر صورت اهمیت موضوع شماره همراه خود را ارسال فرمایید تا تیم اطلس در اسرع وقت با شما تماس برقرار کند. با سپاس - واحد پشتیبانی و فروش اطلس ( AtlasoneDownload Support Team )

اشتراک در خبرنامه

جهت عضویت در خبرنامه لطفا ایمیل خود را ثبت نمائید

Captcha

آمار بازدید

  • بازدید امروز : 140
  • بازدید دیروز : 117
  • بازدید کل : 263436

آموزش کامل اضافه کردن صوت دوبله به فیلم ها با نرم افزار MKVToolNix GUI


آموزش کامل اضافه کردن صوت دوبله به فیلم ها با نرم افزار MKVToolNix GUI

آموزش کامل اضافه کردن صوت دوبله به فیلم ها با نرم افزار MKVToolNix GUI

قرار دادن صدای دوبله فارسی به ویدئوها توسط نرم افزار MKVMerge

آموزش اضافه کردن صوت دوبله به فیلم با نرم افزار MKVToolNix

این آموزش صرفاً برای افرادی است که خواستار آموزش اضافه‌کردن صدای دوبله دانلود شده از سایت بر روی ویدوئوهای خودشان هستند. کلیه دوبله‌های موجود در سایت دوستی ها میکس‌شده با ویدئوها هستند و لزوماً نیازی به انجام این کار نیست مگر از جای دیگری دانلود کرده باشید و قصد دارید صدای دوبله را به فیلم مورد نظر خود اضافه کنید.

ابتدا به چند نکته توجه نمائید:

– حتما تایم و مدت زمان صدای دوبله را مشاهده کرده و با ویدئوی خود مطابقت دهید. چنانچه با هم همزمان بود اقدام به میکس نمائید در غیر اینصورت اصل ویدئو را از سایت دانلود کنید.

– بهترین و ساده ترین نرم افزار میکس و هماهنگ کننده صوت و تصویر MKVMerge است که اخیرا با نام MKVToolNix تغییر نام داده شده است. لذا این آموزش مربوط به نرم افزار مذکور است.

– در صورتیکه هرگونه سوال یا مشکلی داشتید از طریق صفحه تماس با ما به صورت کامل مشکل را مطرح کنید تا پاسخ به ایمیلتان ارسال گردد.

برای اینکه صدای دوبله فارسی را به فیلم، انیمیشن، مستند و سریال مد نظر خود اضافه کنید، به ترتیب زیر عمل کنید:

1- آخرین نسخه نرم افزار MKVToolNix را از سایت سازنده در این آدرس دانلود کنید. اگر ویندوز شما 64 بیتی هست توصیه میشود نسخه 64 بیتی را دانلود کنید.

2- پس از دانلود، نصب و اجرای نرم افزار با محیط زیر مواجه خواهید شد:

(برای مشاهده عکس در اندازه بزرگ روی آن کلیک کنید)

اضافه کردن صدای دوبله به فیلم

3- روی دکمه Add source files کلیک کرده و ویدئویی که قصد دارید صدای دوبله را به آن اضافه کنید انتخاب کنید تا وارد نرم افزار شده و تنظیمات به شکل زیر فعال شود:

(برای مشاهده عکس در اندازه بزرگ روی آن کلیک کنید)

آموزش افزودن صدای دوبله فارسی به ویدئو

4- حالا فایل صوتی که دانلود کردید را همانند تصویر قبل وارد نرم افزار کنید. فرمت صدا معمولا MKA یا MP3 یا AC3 است. در صورتیکه ویدئو دارای صدای زبان اصلی بود ابتدا آن را طبق عکس زیر از حالت پخش پیشفرض خارج و غیرفعال کرده و سپس مطالبق شکل زیر صوت دوبله را برای پخش پیشفرض در تلویزیون یا کامپیوتر انتخاب کنید:

(برای مشاهده عکس در اندازه بزرگ روی آن کلیک کنید)

آموزش افزودن صدای دوبله فارسی به ویدئو آموزش افزودن صدای دوبله فارسی به ویدئو

5- پس از انجام مراحل بالا ویدئوی شما به صورت دو زبانه آماده میکس است و برای این کار باید روی دکمه Start muxing کلیک کنید و منتظر بمانید تا چند ثانیه بعد فایل ویدئوی شما آماده شود.

6- در صورتی که صدا با فیلم هماهنگ نیست شما باید میزان عقب و یا جلو بودن صدا با تصویر را برحسب میلی‌ثانیه بیابید و سپس فایل صوتی که اضافه کرده‌اید را انتخاب کنید و در قسمت Timecodes and default duration در کادر Delay زمان را وارد کنید. به این صورت که اگر به فرض مثال صدای فیلم 2 ثانیه و نیم از تصویر جلوتر بود شما باید عدد 2500- را وارد کنید و اگر صدا از تصویر به مدت 2 و نیم ثانیه عقب تر بود باید مقدار 2500 (بدون منها) را وارد کنید. مطابق شکل زیر:

(برای مشاهده عکس در اندازه بزرگ روی آن کلیک کنید)

آموزش هماهنگ کردن صدا و تصویر با نرم افزار MKVToolNix

7- در صورتیکه قصد داشتید به فیلم خود زیرنویس فارسی یا انگلیسی یا هر زبان دیگری اضافه کنید، ابتدا همانند قبل فایل زیرنویس را که معمولا با فرمت Srt یا Ass هست وارد نرم افزار کرده و مطابق عکس زیر میتوانید حالت پخش یا عدم پخش آن را تنظیم کنید:

(برای مشاهده عکس در اندازه بزرگ روی آن کلیک کنید)

راهنمای اضافه کردن زیرنویس به ویدئو, آموزش قرارا دادن زیرنویس فارسی به فیلم

8- هر گونه سوال با مشکل خود را به فارسی و کامل به ایمیل ما از صفحه تماس با ما ارسال کنید.

  انتشار : ۱ فروردین ۱۳۹۷               تعداد بازدید : 324

برچسب های مهم

تمامی حقوق سايت اطلس دانلود، محفوظ است. کپی برداری به هر نحو از محتوای سايت طبق شرع و قانون مجاز نمی باشد و بر اساس ماده 12 قانون جرايم رايانه ای پيگرد قانونی دارد.طراحی سایت توسط تیم توسعه اطلسCopyright ©2016-2020

فید خبر خوان    نقشه سایت    تماس با ما