اطلس دانلود

اطلس دانلود

بنام خداوند نیکی ها به سایت " اطلس " خوش آمدید. از اینکه سایت ما را جهت بازدید انتخاب نمودید سپاسگزاریم . سایت" اطلس " مجموعه ای انبوهی از فایلها و برنامه ها ،کتابها و وییوهای کمیاب آموزشی-کاربردی موبایل و کامپیوتراست، که بیشتر آنها توسط تیم فنی سایت ، تست و جهت دانلود بر روی سرورهای پرسرعت سایت قرار گرفته اند. اگر محتوای یک مطلب یا ترجمه آن ایرادی داشت می توانید شما نیز در این روند سهیم باشید و در ویرایش آن با دیدگاه ها و نظرات خود ما را یاری فرمایید . جهت پشتیبانی و پاسخگویی به سوالات و رفع اشکالات فنی ترجیحا ابتدا به واحد پاسخگویی تلگرام مراجعه ودر صورت اهمیت موضوع شماره همراه خود را ارسال فرمایید تا تیم اطلس در اسرع وقت با شما تماس برقرار کند. با سپاس - واحد پشتیبانی و فروش اطلس ( AtlasoneDownload Support Team )

اشتراک در خبرنامه

جهت عضویت در خبرنامه لطفا ایمیل خود را ثبت نمائید

Captcha

آمار بازدید

  • بازدید امروز : 70
  • بازدید دیروز : 104
  • بازدید کل : 264975

رسم و رسومات عجیب مراسم عروسی در فرهنگ های مختلف دنیا


رسم و رسومات عجیب مراسم عروسی در فرهنگ های مختلف دنیا

رسم و رسومات عجیب مراسم عروسی در فرهنگ های مختلف دنیا

یکی از رسم های عروسی که همه ما باهاش آشنا هستیم پرتاب کردن دسته گل عروسه و تقریبا همه جای دنیا اینکارو انجام میدن. اما رسم و رسوماتی هم هست که فقط مردم کشورها و فرهنگ های خاصی انجام میدن. عجیب ترین این رسم ها رو زیر بخوانید.

بریدن چوب، آلمان

رسم و رسومات عجیب مراسم عروسی

یکی از رسومات قدیمی آلمانی ها در مراسم عروسی این است که عروس و داماد با کمک همدیگر چوب بزرگی را با اره ببرند. این کار توانایی زوج در همکاری و غلبه به مشکلات و موانع در زندگی مشترک را نشان می دهد.

۲ فرزندی، سودان

رسم و رسومات عجیب مراسم عروسی

در قبیله نوئر سودان داماد زمانی می تواند ازدواج کند که به تعداد خاصی گله داشته باشد. پس از ازدواج زن باید صاحب ۲ فرزند شود اگر عروس فقط یک بار بچه دار شود داماد حق طلاق دادنش را دارد. اگر هم داماد بمیرد برادر داماد موظف است همسر بیوه برادرش شود.

شکستن ناقوس، گواتمالا

رسم و رسومات عجیب مراسم عروسی

در گواتمالا بعد از عروسی در خانه داماد جشنی برگزار می شود و مادر داماد با شکستن ناقوس پر از آرد، برنج و حبوبات که سمبل فراوانی و خوشبختی هستند به عروس و داماد خوش آمد می گوید.

گرو گرفتن عروس، رومانی

رسم و رسومات عجیب مراسم عروسی

در رومانی و بعضی از کشورهای اروپایی قبل از جشن عروسی بازی آدم ربایی برگزار می شود. بازی به این شکل است که عروس توسط خانواده و دوستان ربوده می شود و داماد با پرداخت پول یا انجام حرکات رمانتیک باید او را نجات دهد.

شکستن شیشه، سنت یهودی ها

رسم و رسومات عجیب مراسم عروسی

در پایان جشن، عروس و داماد شیشه ای را که داخل کیسه پارچه ای پیچیده شده با پا گذاشتن روی آن خرد می کنند. مفهوم این کار این است که عروس و داماد در غم و شادی هم شریک می شوند و متعهد می شوند که برای همیشه به پای هم بمانند.

اشک ریختن، چین

رسم و رسومات عجیب مراسم عروسی

در قبیله توجیا در چین رسم است که عروس تا یک ماه قبل از جشن عروسی و حتی روز عروسی هر روز یک ساعت گریه کند. مادر عروس نیز در این مراسم گریه و زاری با عروس همراهی می کند. در پایان ماه همه زنان خانواده در کنار عروس اشک می ریزند. این کار به نوعی جنبه سرگرمی هم دارد و صدای متفاوت گریه و زاری هر کدام ریتم خاصی را شکل می دهد.

حنا، هندوستان

رسم و رسومات عجیب مراسم عروسی

جشن مهندی یک شب قبل از عروسی در خانواده عروس برگزار می شود و دست و پای عروس و زنان خانواده عروس را با حنا طراحی می کنند. طرح هایی که سمبل بیداری معنوی و زیبایی است. این رسم در بسیاری کشورهای آسیایی دیگر نیز رایج است.

نان و نمک، روسیه

رسم و رسومات عجیب مراسم عروسی

در جشن عروسی در روسیه خانواده عروس و داماد با نان و نمک به میهمانان خوش آمد می گویند. این رسم سمبل بخشندگی است و عروس و داماد با بریدن نان و مقداری نمک از همدیگر پذیرایی می کنند. هر کدام قطعه نان بزرگ تری ببرد رئیس خانه آینده اوست.

عروسک عروس، پورتوریکو

رسم و رسومات عجیب مراسم عروسی

در پورتوریکو عروسکی مشابه خود عروس تزئین می شود و روی آن پوشیده می شود. سپس روی عروسک را باز می کنند و به میهمانان نشان می دهند و هر کدام از میهمانان در عوض موظف هستند به عروسک پول نصب کنند.

تف کردن روی عروس، کنیا

رسم و رسومات عجیب مراسم عروسی

دختران قبیله ماسای در کنیا با مردان خیلی بزرگ تر از خودشان ازدواج می کنند. در جشن عروسی پدر یا برادر داماد روی سر عروس به نشانه برکت و دعای خیر تف می کند. سپس عروس خانه را به همراه داماد ترک می کند و راهی خانه جدید می شود.

دستشویی ممنوع، اندونزی

رسم و رسومات عجیب مراسم عروسی

رسم عجیب قبیله تیدونگ در جزیره بورنئو این است که عروس و داماد به مدت ۳ شبانه روز بعد از عروسی از دستشویی رفتن ممنوع هستند. به همین دلیل به آن ها غذا و نوشیدنی کمی می دهند تا قانون را نشکنند. عروس و داماد با اجرای این رسم ازدواج موفق و پایداری خواهند داشت و شکستن قانون باعث بدبختی و بدشانسی آن ها می شود.

  انتشار : ۲۳ اسفند ۱۳۹۶               تعداد بازدید : 195

برچسب های مهم

تمامی حقوق سايت اطلس دانلود، محفوظ است. کپی برداری به هر نحو از محتوای سايت طبق شرع و قانون مجاز نمی باشد و بر اساس ماده 12 قانون جرايم رايانه ای پيگرد قانونی دارد.طراحی سایت توسط تیم توسعه اطلسCopyright ©2016-2020

فید خبر خوان    نقشه سایت    تماس با ما