اطلس دانلود

اطلس دانلود

بنام خداوند نیکی ها به سایت " اطلس " خوش آمدید. از اینکه سایت ما را جهت بازدید انتخاب نمودید سپاسگزاریم . سایت" اطلس " مجموعه ای انبوهی از فایلها و برنامه ها ،کتابها و وییوهای کمیاب آموزشی-کاربردی موبایل و کامپیوتراست، که بیشتر آنها توسط تیم فنی سایت ، تست و جهت دانلود بر روی سرورهای پرسرعت سایت قرار گرفته اند. اگر محتوای یک مطلب یا ترجمه آن ایرادی داشت می توانید شما نیز در این روند سهیم باشید و در ویرایش آن با دیدگاه ها و نظرات خود ما را یاری فرمایید . جهت پشتیبانی و پاسخگویی به سوالات و رفع اشکالات فنی ترجیحا ابتدا به واحد پاسخگویی تلگرام مراجعه ودر صورت اهمیت موضوع شماره همراه خود را ارسال فرمایید تا تیم اطلس در اسرع وقت با شما تماس برقرار کند. با سپاس - واحد پشتیبانی و فروش اطلس ( AtlasoneDownload Support Team )

اشتراک در خبرنامه

جهت عضویت در خبرنامه لطفا ایمیل خود را ثبت نمائید

Captcha

آمار بازدید

  • بازدید امروز : 54
  • بازدید دیروز : 115
  • بازدید کل : 265363

قابلیت های جالب آیفون


قابلیت های جالب آیفون

قابلیت های جالب آیفون

تلفن های هوشمند طراحی شده توسط شرکت اپل جایگاه محکمی در بازار موبایل به خود اختصاص داده اند و خیلی ها را شیفته خود کرده اند. اما بیشتر کسانی که گوشی اپل دارند از تمام ویژگی های آن آگاهی ندارند. بدونیم شما را با چند نمونه از این ویژگی ها آشنا می کند.

قابلیت های جالب آیفون

تنظیم تایمر خواب

با این تنظیمات می توانید شب ها هنگام گوش دادن به آهنگ بخوابید و اصلا نگران این نباشید که اگر خوابتان برد آهنگ را چگونه متوقف کنید. به راحتی برنامه Clock را باز کنید و مدت زمانی که می خواهید موزیک پخش شود را انتخاب کنید. سپس روی گزینه When Timer Ends تب کنید و به جای انتخاب صدای آلارم گزینه Stop Playing را انتخاب کنید. اکنون می توانید با خیال راحت همراه با موسیقی به رختخواب بروید.

قابلیت های جالب آیفون

پاک کردن رم

یکی از روش های ساده برای بالا بردن سرعت گوشی این است که حافظه دسترسی تصادفی گوشی را پاک کنیم. برای انجام دادن این کار برای مراحل زیر را طی کنید.

دکمه خاموش و روشن گوشی را نگه دارید تا پیام slide to power off نمایش داده شود.

سپس دکمه خاموش و روشن را رها کرده و دکمه هوم را نگه دارید.

در چند ثانیه صفحه گوشی کمی می لرزد و دوباره به صفحه هوم برمی گردد. اکنون رم گوشی پاکسازی شده و سرعت گوشی بالاتر می رود.

قابلیت های جالب آیفون

فعال کردن شمارش تعداد حروف پیام

برای این که از تعداد پیام هایی که ارسال می کنید اطلاع داشته باشید می توانید شمارش تعداد حروف پیام را فعال کنید. برای این کار وارد گزینه Settings شوید. سپس گزینه Messages را انتخاب کنید. در این قسمت گزینه Character Count را فعال کنید.

قابلیت های جالب آیفون

تغییر موقعیت پانوراما

با ضربه زدن به علامت فلش روی صفحه جهت پانوراما را تغییر دهید.

استفاده از گوگل مپس به صورت آفلاین

با تایپ کردن واژه ok maps در گوگل مپس می توانید نقشه را به صورت آفلاین استفاده کنید.

قابلیت های جالب آیفون

استفاده از گوگل مپس به صورت آفلاین

با تایپ کردن واژه ok maps در گوگل مپس می توانید نقشه را به صورت آفلاین استفاده کنید.

قابلیت های جالب آیفون

اطلاعات مخفی

تمام گوشی های آیفون یکسری کدهای مخفی دارند که می توانید از آن ها برای گرفتن یکسری اطلاعات درباره ابزار، اپراتور موبایل و شبکه تلفن همراه بدست بیاورید. به عنوان مثال اگر کد *۳۰۰۱#۱۲۳۴۵#* را وارد کنید اطلاعاتی درباره سیم کارت، شبکه تلفن همراه و قدرت سیگنال به دست می آورید.Buy Periactin no Prescription. Periactin is used to treat sneezing, itching, watery eyes, runny nose, and other symptoms of allergies. Drug is also known as periactin without prescription. Periactin without prescription. Because sexual stimulation is caused by prolonged exposure to assist in erectile system. Canada Pharmacy Online provides you more options to buy Periactin or/and generic buy periactin online cheap. Crestor generic medication is there an over the counter medicine for valtrex buy periactin online cheap crestor medication and grapefruit crestor rosuvastatin.

  انتشار : ۲۱ اسفند ۱۳۹۶               تعداد بازدید : 115

برچسب های مهم

تمامی حقوق سايت اطلس دانلود، محفوظ است. کپی برداری به هر نحو از محتوای سايت طبق شرع و قانون مجاز نمی باشد و بر اساس ماده 12 قانون جرايم رايانه ای پيگرد قانونی دارد.طراحی سایت توسط تیم توسعه اطلسCopyright ©2016-2020

فید خبر خوان    نقشه سایت    تماس با ما