اطلس دانلود

اطلس دانلود

بنام خداوند نیکی ها به سایت " اطلس " خوش آمدید. از اینکه سایت ما را جهت بازدید انتخاب نمودید سپاسگزاریم . سایت" اطلس " مجموعه ای انبوهی از فایلها و برنامه ها ،کتابها و وییوهای کمیاب آموزشی-کاربردی موبایل و کامپیوتراست، که بیشتر آنها توسط تیم فنی سایت ، تست و جهت دانلود بر روی سرورهای پرسرعت سایت قرار گرفته اند. اگر محتوای یک مطلب یا ترجمه آن ایرادی داشت می توانید شما نیز در این روند سهیم باشید و در ویرایش آن با دیدگاه ها و نظرات خود ما را یاری فرمایید . جهت پشتیبانی و پاسخگویی به سوالات و رفع اشکالات فنی ترجیحا ابتدا به واحد پاسخگویی تلگرام مراجعه ودر صورت اهمیت موضوع شماره همراه خود را ارسال فرمایید تا تیم اطلس در اسرع وقت با شما تماس برقرار کند. با سپاس - واحد پشتیبانی و فروش اطلس ( AtlasoneDownload Support Team )

اشتراک در خبرنامه

جهت عضویت در خبرنامه لطفا ایمیل خود را ثبت نمائید

Captcha

آمار بازدید

  • بازدید امروز : 89
  • بازدید دیروز : 97
  • بازدید کل : 262576

طرح توجیهی کشت گیاهان دارویی در گلخانه ورد وpdf-ویرایش 99


طرح توجیهی کشت گیاهان دارویی در گلخانه ورد وpdf-ویرایش 99

طرح توجیهی کشت گیاهان دارویی در گلخانه ورد وpdf ویرایش 99

بيشترگياهان ، بويژه گياهان يكساله و دو ساله با بذر تكثير مي شوند . بعضي از آنها مثل هميشه بهار ، گل مغربي و گل گاو زبان خودشان بذر مي دهند . بذر را مي توان جداگانه در داخل منزل در سيني سبز كرد و يا اينكه مستقيما" آن را در خاك باغچه كاشت ، البته اين گياهان را بايد در فصل زمستان گرم نگه داشت ، چون بذر ها در تاريكي جوانه مي زنند ، بنا براين لازم است كه روي بذر با لايه نازكي از خاك پوشانده شود .
طرح توجیهی گیاهان دارویی
اما گياهاني مثل شويد ، بابونه ، جعفري فرنگي ، سنبل ختايي و بلسان مستثني هستند و براي جوانه زدن به نور نياز دارند ، بنابراين روي آنها نبايد پوشانده شود و بايد كمي بيشتر در خاك فرو بروند . معمولا " بذر هاي درشتر به نور كمتر و بذر هاي ريز به نور بيشتر نياز دارند . به همين جهت آنها را در سطح خاك مي پاشند . جعفري از بذر خيلي سخت رشد مي كند و در محيطي با درجه حرارت حدود 21 درجه جوانه مي زند . رويه سيني حاوي بذر را همواره بايد مرطوب نگاه داشت و روي سيني را با يك شيشه يا ورقه اي از پلاستيك تميز پوشاند ، اما به محض سبز شدن بذر سرپوش بايد برداشته شود .


ایران بهشت گیاهان دارویی

در شرایط به وجود آمده اخیر و خشک‌سالی‌های متوالی و بارش‌های جوی کم، دیگر زمان آن رسیده که نوع کشاورزی و کشت و کار را تغییر دهیم

ازآنجاکه مکانیزه کردن و تغییر روش کشاورزی هزینه‌بر است و برای اغلب کشاورزان امکان‌پذیر نیست. بهترین چاره عوض کردن نوع کشت است.
خوشبختانه در ایران بیش از 2500 نوع گیاه دارویی می‌روید، اغلب گیاهان دارویی نیاز به آب فراوان و مراقبت‌های زیاد ندارند.
همان‌گونه که می‌دانید بستگی به نوع اقلیم در اکثر مناطق کشورمان گونه‌های مختلف گیاهان دارویی به‌صورت وحشی وجود دارند که متأسفانه به علت برداشت‌های بی‌رویه بعضی از گونه‌ها در معرض انقراض قرارگرفته‌اند

طرح کارآفرینی کشت گیاهان دارویی

به دلیل اطلاع‌رسانی‌های محدود در این زمینه اکثر کشاورزان از کاشت این گیاهان امتناع می‌کنند درصورتی‌که با هزینه اندک و مراقبت‌های کمتر می‌توان کشتی به‌مراتب پربازده‌تر و آسان‌تر از گندم داشت.
با توجه به گونه‌های مختلف گیاهان دارویی و همچنین آب‌وهوای مناسب کشورمان و این موضوع که بسته به نوع اقلیم در بیشتر مناطق کشور قابل‌کشت هستند و از طرفی سازگار بودن باکم آبی و ارزش بالای صادرات این گیاهان، انتظار می‌رود آینده کشاورزی کشورمان رفته‌رفته به سمت کاشت گیاهان دارویی پیش رود.
علی‌رغم تبلیغات بسیار کمی که راجع به این موضوع شده است، خوشبختانه منابع بسیار مفیدی ازجمله کتاب‌های فراوان و متخصصین و مهندسین کشاورزی بسیاری در این رابطه وجود دارد.
کشت گیاهان دارویی برعکس نام آن بسیار ساده است، برای شروع این کار باید باکمی علاقه و خلاقیت و مطالعه روش‌های موجود و تحت نظارت یک شخص وارد بر این کار گلخانه یا کارگاه خود را راه‌اندازی کنید. پیشنهاد می‌شود این کار را در مقیاس کوچک انجام دهید تا پس از چند بار آزمون‌وخطا بتوانید گیاه متناسب با منطقه آب‌وهوایی خودتان را بیابید.

طرح کسب و کار گیاهان دارویی

طرح توجیهی کشت گیاهان دارویی

لازم به ذکر است هر یک از گیاهان دارویی بسته به نوع اقلیم و ارتفاع از سطح دریا منطقه خاص خود را می‌طلبند که همان‌طور که در بالا اشاره شد با مشاوره گرفتن از کارشناسان این کار و آزمون‌وخطا می‌توانید گیاه مناسب با اقلیم خودتان را بیابید.
گیاهان دارویی را می‌توان هم با گلخانه و هم بدون گلخانه پرورش داد که در این طرح نوع همراه گلخانه آن آمده است، اگر شما قصد انجام این کار رادارید یک گلخانه کوچک کنار زمین شما می‌تواند برای نگهداری و پرورش نشا گیاه موردنظر کاربرد داشته باشد

و برای انجام طرح توجیهی مربوط به کشت گیاهان دارویی و سفارشی کردن طرح می‌توانید با پشتیبانی همین سایت تماس حاصل نمایید

این طرح شامل همه جداول زیر است
ظرفیت
محل اجرای طرح
سرمایه گذاری کـل
سهم آورده متقاضی
سهم تسهیلات
دوره بازگشـت سرمایه
اشتغالزایی
توجیه اقتصادی
سرمایه گذاری ثابت
الف – 1 ) زمیـن
الف – 2 ) محوطه سازی
الف – 3 ) ساختمانها
الف – 4 ) ماشین‌آلات
الف – 5 ) تاسیسات
الف – 6 ) وسایل نقلیه
الف – 7 ) تاسیسات اداری
الف – 8 ) هزینه‌های قبل از بهره‌برداری
هزینه های جاری
ب – 1 ) مواد اولیه و نهاده های تولید
ب – 2 ) حقوق و دستمزد
ب – 3 )هزینه نگهداری و تعمیرات
ب- 4 ) هزینه استهلاک
ب- 5 ) سوخت و انرژی

ج – فروش
برآورد هزینه های عملیاتی و غیر عملیاتی
استهلاک هزینه های قبل از بهره برداری
هزینه فروش و اداری ( معادل 2% فروش سالانه)
سود ویژه قبل از کسر مالیات
محاسبه دوره برگشت سرمایه
محاسبه نقطه سر به سر ( در 100% تولید )
حقوق و دستمزد
سوخت و انرژی
تعمیر و نگهداری
توزیع و فروشاستهلاک قبل ازبهره برداری
پیش بینی نشده
محاسبة کارمزد وام
کارمزد سالانه
اصل تسهیلات
جدول بازپرداخت اصل و کارمزد تسهیلات
اصل بازپرداخت تسهیلات

تولید و فروش نشاء گیاهان دارویی در گلخانه

خلاصه گزارش
1-عنوان فعاليت: گیاهان دارویی
2-ظرفيت : 110 هزار نشا
3-مجري طرح: -
4-محل اجرا : -
5-اشتغال طرح : 5نفر
6-سرمايه ثابت طرح : 6174.03میلیون ریال
7-سرمايه گذاري کل طرح : 6663.44میلیون ریال
8-ميزان زمين طرح : 5000متر مربع
9-ميزان زمين بنا : 132متر
10-ميزان تسهيلات مورد نياز : 4664.41میلیون ریال
11-نوع تسهيلات : -
12-نقطه سربه سر توليد : 45%
13-مدت برگشت سرمايه : 2.5سال
14-نرخ بازدهي سرمايه : 33%
 

نوع گیاهان دارویی کشت شده در طرح :

نشا آویشن
نشا بومادران
نشا اسطوخودوس
نشا به لیمو و رزماری



در صورت هرگونه سوال و راهنمایی با بخش پشتیبانی تماس بگیرید.
ما بروز بودن طرح ها را 100 % تضمین می کنیم.
 


مبلغ واقعی 30,968 تومان    7% تخفیف    مبلغ قابل پرداخت 28,800 تومان

توجه: پس از خرید فایل، لینک دانلود بصورت خودکار در اختیار شما قرار می گیرد و همچنین لینک دانلود به ایمیل شما ارسال می شود. درصورت وجود مشکل می توانید از بخش تماس با ما ی همین فروشگاه اطلاع رسانی نمایید.

Captcha
پشتیبانی خرید

برای مشاهده ضمانت خرید روی آن کلیک نمایید

  انتشار : ۲۹ مهر ۱۳۹۷               تعداد بازدید : 725

برچسب های مهم

دیدگاه های کاربران (0)

تمامی حقوق سايت اطلس دانلود، محفوظ است. کپی برداری به هر نحو از محتوای سايت طبق شرع و قانون مجاز نمی باشد و بر اساس ماده 12 قانون جرايم رايانه ای پيگرد قانونی دارد.طراحی سایت توسط تیم توسعه اطلسCopyright ©2016-2020

فید خبر خوان    نقشه سایت    تماس با ما